2014 m. rugsėjo 22 d., pirmadienis

Kodėl ateityje vengsiu gelinio lakavimo

Sveikos mielosios, šiuo metu Lietuvoje, nežinau kaip kitur, itin paplitęs gelinis lakavimas, kuris išsilaiko itin ilgai, kol atauga nagutis ir tenka vėl viską naujai lakuoti, kad atrodytų estetiškai. Teko vieną vienintelį kartą (ir tikiuosi paskutinį) man taip pat išbandyti. Lakavimo paslauga buvo laimėta vienos manikiūristės facebook puslapyje. Turbūt tradiciškai 20min laukiau savo eilės , kol kažkam idealiai nulakuos nagus trečiąjį kartą, nes nenorėjo teptis lakas. Vėliau dar sėdint ir kitai klientei, mane pasikvietė ir tekšt plekšt su dilde, maniau nagų neliks, paskui visokiais skystimėliais ir po lempa kišau nagučius. Ir tuo tarpu manikiūristė laukė kitos klientės, kuri neatėjo ir skundėsi, kad žmonės paveda, o ji tokia užimta ir niekur nespėjanti, klienčių daug. Spalvytė graži rožinė, laikėsi tikrai ilgai ir man patiko, galėjau plauti, valyti, gramdyti - lakavimui nieko nenutiko. Lakavimą nusiėmiau pati su nagų lako valikliu ir folija kažkur po 2,5 savaitės, nes tiesiog nusibodo spalva. Nagučiai buvo balsvi, sausi, dažnai lūžinėjo, visgi dildės darbas davė savo - liko brūkšneliai, kurie ir davė dar lengvesnį nagučių lūžinėjimą. Nuaugant nagučiai po 2-3 mėn ėmė matytis tikrasis juodasis dildės darbas, nagas buvo it išgriaužtas, itin suplonėjęs, plonesniais nagais apsidrąskau ir pati ir dar kitus netyčiom. Beprotiškai laukiu kol nuaugs apgadinti nagučiai ir vėl bus tokie kaip buvę, jiems net stiprikliai mažai gelbėja.. Itin ryškiai pažeidimas matosi ant kairės rankos nagučių, dešinės - ne taip ryškiai. Įkelsiu foto kaip atrodo, norint padidinti, paspauskite ant nuotraukos ir ji padidės.

Na buvau nusivylusi po lakavimo, bet kai pamačiau nuaugusius nagučius, visai nusivyliau. Ir neisiu tikrai ten kur yra žmogus negerbiantis ir savęs ir kitų.... Na po lakavimo net aliejaus lašu odelių nepatepė ir išsiterliojimų ant pirštų nenuvalė. Aš be žodžių... Na visgi, kad ir dovana, bet savo paslaugą kokybiškai galima suteikti...

Taigi, saugosiu savo nagučius ir lakuosiu paprastu nagų laku. Aš suprantu, kad gelinis lakavimas taupo laiką ir panašiai, bet tai ne man, ir ne mano nagučiams, kurie ir taip silpnoki..

P.S. Nekreipkite dėmesio į nagučių lakavimą, nes jam jau kelios dienos ir į sausą odą, vis dar ieškau efektyvių būdų su tuo kovoti. Lauksiu patarimų kaip atgaivinti sausas rankytes.


Geros dienos :)

2 komentarai:

  1. Mano nagai kaip tik atsigavo po gelio. nebelūžta, stipresnis nagas. o ir dildina labaiii mažai, tai net nepasimato ant nago. užjaučiu, kad turėjai tokią patirtį

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gavau pamoką, kad su grožio procedūromis reikia atsargiai :)

    AtsakytiPanaikinti