2014 m. lapkričio 11 d., antradienis

Didžioji blakstienų tušų apžvalga

Sveikos merginos, šiandien grįžtu su dideliu įrašu, apimančiu mūsų parduotuvėse buvusius ar esamus blakstienų tušus. Vertinu gerą blakstienų tušą, tad dažnai tos pakuotės pas mane ir likdavo "kitam kartui, kai reikės įsigyti gerą tušą" kaip pavyzdys. Turiu ir nepatikusių blakstienų tušų, kurie taip pat pas mane kosmetinėje buvo užsislėpę.

Pradėsiu nuo šiuo metu naudojamų arba einamiausių. Iš tikrųjų naudojamas yra tik vienas Rimmel, kiti - Essence atsparus vandeniui laukia vėsesnių orų, nors ir su vandeniui atspariais tušais nesusidraugauju, tad žiemą vaikštau albinosinėm blakstienom, didelėmis akimis gąsdindama mažus vaikus :D O štai Lumene žydras tušas - kažkoks nesusipratimas. Bet apie viską plačiau skaitykite toliau.


Rimmel Volume flash Scandaleyes mascara extreme black 12ml, spalvytė 003 extreme black, kaina apie 17lt akcijos metu -  šiuo metu mėgstamiausias, antra tūbelė iš eilės, šį tušą atradau prieš metus ar dvejus, man patinka, kad dažo ryškiai, antras sluoksnis pilnai suteikia apimtį, ir mano ilgos blakstienos tampa akinamos :) beje, man patinka, kad karščiausią vasaros dieną, ar tiesiog labai sušilus, apatinių blakstienų srityje nepalieka juodų dėmių, kas man būdavo su maybelline tušais. Patrupėjimų taip pat būna, bet tai nėra labai didelis minusas. Kvapas neerzinantis.

Lumene Raspberry color tips with conditioning arctic raspberry 7ml, spalvytė 03 blue, kaina apie 15lt akcijos metu - pamačiusi labai užsimaniau, maniau galėsiu vasarą paeksperimentuoti ir pabūti spalvotom, gražiom blakstienom.. Atidarius buteliuką tvoskė kažkoks stiprus, neaiškios kilmės kvapas, man tikrai jis nepatiko ir nepatinka. Ant juodo tušo tepiau kelis sluoksnius, kad pasimatytų, galop, dėl skystos konsistencijos ėmė maišytis su juodu tušu, o po kelių valandų mėlynąjį tušą išvydau paakių zonoje, taip, būtent paakių zonoje. Mėginau tepti ant savo šviesių, natūralių blakstienų - keli sluoksniai, kol pasimatė kažkas ir vėl tušas dažė paakius. Taip su šiuo tušu į viešumą ir neišėjau. Yra tikrai gerų spalvotų tušų, bet šis - košmariškas. Ir šepetėlis gan trumpais šereliais, menkai dažantis. Tad nerekomenduoju niekam.

Essence get BIG lashes volume boost waterproof, 12ml, spalvytė juoda, kaina apie 7-8lt akcijos metu, tiksliai nepamenu - išmėginau kartą, bet jis toks kaip ir visi waterproof tušai, aš prie jų nepriprantu - greitai sustengsta, neina pariesti blakstienų, ir nuvalymas sudėtingas. Bet šio kaina ir kokybė yra adekvati, ir konsistencija yra pakankamai tirštoka, neskysta, malonu naudoti, kvape juntamas alkoholio kvapas, bet labai silpnas. Iš tikrųjų, brangesnį tušą ir neverta pirkti, kai rekomenduojamas atnaujinimas kas 3 mėnesius.


Kiti iš mėgstamiausių kategorijos yra Maybelline tušai, kuriuos iškeičiau į Rimmel kol kas. Bet Maybelline tušai yra mano daugiausiai ir dažniausiai naudojamų kategorijoje per visą mano blakstienų dažymo laikotarpį.

Maybelline the colossal volum express mascara 100proc black, 10,7ml, kaina apie 24lt akcijos metu - kaip pastebėjote, labai mėgstu ekstremaliai juodus tušus, kaip ir visi šios linijos tušai - puikiai riečia, suteikia apimtį, patogus ir ilgų šerelių šepetėlis suteikia malonių emocijų dažantis, tik vienas minusas, kad sušilus man po apatinėmis blakstienomis lieka juodų dėmelių, lyg kremukas nutirpsta nuo blakstienų, bet visa kita yra labai gerai, Kvapas neerzinantis, silpnas.

Maybelline the colossal volum express mascara klasikinis, 10,7ml, spalvytė glam black, kaina apie 24 lt akcijos metu - viskas kaip ir auksčiau minėtame tuše, tik jis nėra ekstremaliai juodas, šepetėlis vienodas, tušas kvepia medaus produktu.

Maybelline le colossal volum express mascara smoky eyes, 10,7ml, spalvytė navy bleu smoky, kaina apie 24lt akcijos metu - labai patikęs dėl savo melsvo atspalvio suteikimo, bet vėl problema su mano odele po apatinėmis blakstienomis, bet šie tušai tikrai geri ir verti dėmesio, man beprotiškai patinka. Konsistencija neperskysta, kvapas siejasi su medaus produktais.


Dar pora išmėgstamiausiųjų zonos, tačiau brangesnių.

Max factor wild mega volume volumising mascara, 11ml, spalvytė black, kaina apie 30lt - pradžioje glumino šepetėlis, tačiau efektas kaip jis tobulai dažė blakstienas mane pribloškė, tikrai malonus ir geras tušas, suteikiantis mega apimtį. kvapas neįkyrus, tikrai rekomenduoju, ir pati dar kažkada įsigysiu, geras tikrai tušas. Kaina verta kokybės.

Lumene sensitive touch mascara with arctic linen seed, 9ml, spalvytė 1 deep black, kaina apie 30lt - irgi vienas patikusių tušų, teko naudoti porą tūbelių, šepetėlis švelniai lenktas, neilgais šereliais, tačiau padažydavo puikiai ir ryškiai, na svarbiausia buvo šiame tuše tai, kad jis skirtas jautrioms akims, dramatiško rezultato laukti neverta. Kvapas keistokas, bet neerzinantis.


AVON mistake proof, 7ml, pardavime nėra - tušas kaip pavyzdys užsilikęs nuo senų laikų, su atskiru šepetėliu ir košele tušu išterliotoms vietoms valyti. Pats tušas buvo tikrai geras, puikus efektas, valymo želė nelabai naudojau, nes užtenka ir vatos diskelio. Man įdomu, kokiu pavadinimu dabar leidžia šį tušą, nes sudėtis tikrai verta dėmesio savo efektu. Taip pat dar paauglystėje esu naudojusi gan gerą Color trend iš Avon tušą, tas taip pat patiko, bet nepamenu, kokį poveikį darė ar didino apimtį ar ilgino. Tos pakuotės kinta kelis kart, tai neina suprasti, kokį reikėtų pirkti, norint gauti tą patį produktą.

AVON supershock max mascara, 10ml, kaina apie 15 berods - pabuvo pas mane neatplėšta pakuote, ir kai atidariau, nebegalėjau dažytis, nes buvo padžiūvęs, plius šepetėlis kažkoks nelabai pritaikytas tušo paėmimui ir šereliai gan trumpi, tikrai nepatiko, nuviliantis produktas, o apie kažkokius max ar mega efektus galėtų ir patylėti, iš tokio produkto nieko neina tikėtis.

Belaton volumatic long lash mascara, 9ml, kaina iki 10lt, spalvytė juoda - mano vienas pirmųjų paauglystės ir ne tik, tušas, kai norėjosi kažko labai natūralaus ir neiššaukiančio. Beje, tai - kremas -tušas, su d-pantenoliu, vitaminu e, šilko proteinais, gumos ekstraktu, kuris padidina blakstienas. Buvau prieš kelis metus nusipirkusi ir nusivyliau, na man toks silpnas efektas jau nebetinkamas, tad jis man nebetinka ir nebe bus perkamas. Šepetėlis klasikinis, tušas bekvapis, malonios konsistencijos tepti.


Nivea Beaute Double black designer, ml - nerasta, spalva 01 black, kaina tarp 20-30lt - kairėje pusėje esantis buteliukas duoda apimtį, dešinėje - ilgį. Naudoti įmanomas, bet man nebuvo ypatingas, nes tūbelės tikrai nedidukės ir gan greitai baigėsi produktas bei padžiūvo. Tušas patikrintas oftalmologų, tad tinkamas jautrioms akims. Antrą kartą manau nepirkčiau.

Loreal Paris Volume Million lashes waterproof, 9ml, spalvytė black waterproof, kaina apie 50lt - tai ko gero didžiausias nusivylimas gyvenime vandeniui atspariu tušu, nes paprasti tušai šios linijos man tikrai patiko, bet kaina ne. O buvo kaip : parduotuvėje susigundžiau akcija ir žiemai nusipirkau tušą su nuolaida, sumokėdama virš 30lt, maniau, bus puikus produktas ir tarnaus žiemos sezoną. Tepasitepiau tik vieną kartą, o po poros savaičių jis jau buvo sudžiūvęs... Pasijutau nusivylusi ir nuskriaudusi savo, tuo metu dar studentės, piniginę... Daugiau pirkti tokio pat produkto nemėginau, tad nežinau ar čia pasitaikė senas produktas, ar jau toks trumpo naudojimo produktas yra. Kvapas stipriai tvoskiantis alkoholiu, šepetėlis su atskiriančiais šereliais, pakuotė aukso spalvos, maloni paimti į rankas.


Mini pakuotė Lancome noir midnight Hypnose Star, 2ml, kaina apie 30lt, spalva juoda - laimėtas Kristianos facebook puslapyje ir labai sužavėjo, nepakartojamas produktas, ilgina, juodina, suteikia apimtį, na kodėl jis toks brangus... Šepetėlis eglutės formos, puikiai dažo, kvapas stiprus bičių produktų. Gan greitai pasibaigė, yra ir pilnų pakuočių, jos geroookai brangesnės, bet tos, kurios gali sau leisti - rekomenduoju 150proc.

Pabaigai noriu pasakyti, kad akcijos sugundo, bet pirkti reikia atsargiai, apžiūrėti,ar produktas su nepažeistu apsauginiu lipduku, be lipdukų produktus apeiti ratu, ir nepamirškite, kad kasdien naudojant vieną ir tą patį tušą, rekomenduojama jį keisti kas 3 mėnesius. Kitaip rizikuojama akis užkrėsti bakterijomis, infekcijomis, iš kurių išsivystytų neestetiškas raudonis bei uždegimai. Saugokime save :)

Norėčiau sužinoti ir Jūsų mėgstamus tušus, lauksiu nuorodų komentaruose :)

P.S. Tai yra mano pačios įsigyti produktai, be rėmėjų intencijos. Ir kiekvienas užrašytas sakinys yra grynai mano pačios asmeninė nuomonė.

4 komentarai:

  1. Iš čia aprašytų bandžiusi tik du - Maxfactor tą salotinį ir maybelline Colosall klasikinį - ir abu labai patiko :) Rimmel esu kitokį bandžiusi, bet nepatiko, tai ir kitų bandyti netraukia.

    http://beautybyzivile.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Va čia tai tušų maniakė! :D Ačiū už išsamų straipsnelį :)

    http://akvedukas.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. O man Rimelio tušas visai nepatiko. Labai tepa ir su juo blakstienų dažymas tampa sunkus, nes turi ilgai laukti kol nudžius. Ir nuo jo mano akys jausdavosi apsunkusios. :)

    AtsakytiPanaikinti