2015 m. birželio 24 d., trečiadienis

Išbandžiau | Loreal Color Riche 853 Menthe Glace

Sveikos merginos, visai nevasariškiems orams nubaidyti nusprendžiau nagučius nulakuoti švelnia pieniškai melsva spalvyte, kitaip vadinama mėtine.

Lakuojant nagus prireikė dviejų sluoksnių, dar ir trečio vietomis norėtųsi, tad 5ml pakuotės užtektų tik iki 20 kartų ar net mažiau sąžiningai lakuojant. Šepetėlis itin patogus ir galima tikrai tvarkingai užtepti laką, neištepliojant odelių aplink nagus.

Šiandien yra antroji diena, kaip esu nusilakavusi šiuo laku, dirbau buities darbus ir lakas išsilaikė tikrai puikiai, tik ties vienu nagu vos vos apsilaupė. Beabejo, prie išsilaikymo prisideda ir viršutinis sluoksnis, be jo dauguma nagų lakų prieš buities darbus būtų bejėgiai.

Apibendrinant, esu susitaikiusi su mintimi, kad šią vasarą mėgstamus švelniai pastelinius nagų lakus reikia tepti po du kartus, plius viršutinis sluoksnis, tad išgauti gražių nagučių išvaizdą truputį užtrunka. O kalbant apie šį laką minusas yra jo kainos ir kiekio santykis. Spalvytė gan gražiai mėtinė, tačiau linkusi išryškinti nago netobulumus ir iškilimus, jei tokių yra.  Pliusas - patogus šepetėlis.
Kaina apie 4-5eur/5ml.


Naudotos priemonės:
~Nagų lakas Loreal Color Riche 853 Menthe Glace
~Eveline Cosmetics X-treme Gel Effect Top Coat

*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą