2015 m. lapkričio 10 d., antradienis

Išbandžiau | Dove Purely pampering maitinamasis losjonas su migdolų kremu ir erškėtrožėmis


Šis įrašas skirtas šaltuoju metų laiku mano itin mėgiamam kūno losjonui, kuris skirtas visiems odos tipams. Jis puikiai maitina, greitai susigeria, nuostabiai kvepia. Ar gali būti geriau? Rojus po dušo.


Pakuotė itin tvirto plastiko, tad sunkiau išspausti besibaigiantį produktą, atidarymas atverčiamu dangteliu, itin patogus.
Pakuotėje produkto yra 250ml.
Reguliari kaina iki 5eur.

Losjonas tirštas baltos spalvos

Aš nežinau ar taip turėjo būti ar ne, bet naudojimo pradžioje produktas buvo skystesnis, link pabaigos sutirštėjo, kad tenka kratyti ir laikyti buteliuką apverstą. Bet tai losjono kokybės nepakeitė. Naudoti malonu, kvepia migdolais ir erškėtrožėmis. Į odą įsigeria pilnai maždaug per 10min, netepa ir ant odos kurį laiką jaučiasi produkto aromatas. Rekomenduoju toms, kurios nori kokybiško produkto ir malonaus naudojimo. Tai tikrai idealus produktas šaltajam laikotarpiui. 

Losjono sudėtis :


*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą