2015 m. lapkričio 10 d., antradienis

Išbandžiau | Sebamed Anti-Ageing Q10 Lifting paakių kremas


Sveikos merginos, šiandien noriu papasakoti apie savo itin mėgiamą paakių kremą, kuris nealergizuoja akių bei puikiai drėkina jautrią paakių odelę.


Produkto pakuotė supakuota papildomai į kartoninę dėžutę, tai užtikrina, kad tikrai niekas nebus atidaręs produkto.

Reguliari produkto kaina apie 11eurų, paieškojus akcijų galima įsigyti ir pigiau . Šiuo metu akcija eCamelia - produktas už 7,65 eur.
Produkto pakuotėje gauname 15ml. Užteks iki pusės metų (mano atveju ir šiek tiek ilgiau).

Gamintojo aprašymas

Man tikrai patinka šis paakių kremas. "Margaritos" paakių kremas alergizuodavo pačias akis, rytais nubusdavau paraudusiais ir perštinčiais akių obuoliais. O štai šis tikrai kokybiškas ir puikiai drėkinantis odą, gan greitai susigeriantis. Manau, kad išnyko ar kažkiek apmažėjo mažutės paakių raukšlelės (nešioju akinius, o dar ir pasiraukau..). Tai nėra panacėja nuo raukšlių, tačiau geras drėkinimas, maitinimas užtikrina bent vėlesnį, tolimesnį jų atsiradimą. Šį  produktą drąsiai galiu rekomenduoti 25+ amžiaus merginoms ir moterims.


Sebamed (Vokietija) - man viena tų kompanijų, kuria kažkaip intuityviai pasitikiu. Jau paauglystėje gavau galimybę susipažinti su itin geru produktu nuo spuogų iš šios įmonės, kuris puikiai gelbėjo mano jautrią odą, jos nežalodamas (greitu laiku padarysiu apžvalgą). Tad ir dabartiniu metu ieškodama kokybiškesnio produkto, apžvelgiu ir šios kompanijos asortimentą vaistinėse.


Pakuotės antgalis siauras, išspaudžia nedaug ir reikiamą kiekį produkto, todėl nešvaistome ir neišspaudžiame per daug. Produktas itin skalsus. Konsistensija tiršta, baltos spalvos.

PATARIMAS. Anti-ageing produktų ištisai naudoti nepatariama, tad pabaigę pakuotę neįsigykite vėl to paties, pirkite kitą be anti-ageing savybių (drėkinantį, maitinantį). Turime leisti odai ir pačiai pasirūpinti savimi, nelepinkime be reikalo.

Produkto sudėtis :


*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą