2015 m. gruodžio 28 d., pirmadienis

Tarpušventis, mano Kalėdinė eglutė, kitoks dovanų pakavimas, rankų darbo šalikai


 Sveiki, sulaukę gražiausių metų švenčių, mano brangūs tinklaraščio skaitytojai ir skaitytojos :)

Šiąnakt sulaukėme ir ilgai laukto sniego, kuris, artėjant šalčiams, dar ilgai džiugins mūsų akis baltu peizažu bei galimybėmis žiemiškame lauke aktyviai leisti laiką.

Švenčių proga norėčiau palinkėti, kad kuo daugiau dėmesio bei laiko skirtumėte savo artimiesiems, niekada nesakytumėte "vėliau", o visad būtumėte pasirengę ištiesti pagalbos ranką, skirti savo laiko pagelbsint buityje, ar tiesiog išgerti kavos ar arbatos kartu. Mūsų dėmesys, laikas yra brangiausia, ką mes galime duoti savo artimiesiems.

Kaip ir kasmet aš puošiau savo mažutėlę, 30cm ūgio dirbtinę eglutę, šioms Kalėdoms pasirinkusi sidabro atspalvių žaisliukus, su mėlynųjų karoliukų girlianda bei kasmet dedamais žaisliukais - Kalėdine kojine, širdele, angeliukais.

Kalėdinėms dovanoms pakuoti pasirinkau užsilikusį "Norfos" kalėdinio laikotarpio katalogą, nes ne išorė svarbiausia, o vidus. Vaikino taip pat paprašiau pakuoti į reklaminį popierių, bent kažkiek pasielgėme ekologiškai bei sumažinom bent mūsų artimojo rato žmonių šiukšles.


Kalbant apie dėmesį artimiesiems bei rankų darbo dovanas, per šiųmetes Kalėdas nusprendžiau numegzti ir padovanoti du šalikus - vieną mamai, kitą vaikinui. Kad žiemos šalčiai nebūtų baisūs, mezgiau iš siūlų su 50 proc. vilnos ir 50 proc. akrilo. Juos pačiupau, kai "Maximoje" buvo - 40 proc. nuolaida, visą maišelį su 10čia matkelių ir visus sunaudojau. Mezgiau dvigubu siūlu, maždaug po 5 kamuoliukus kiekvienam šalikui, perliuko raštu (su nelyginiu skaičiumi akių *gera*bloga*gera*bloga*gera, ir kitą eilę vėl atitinkamai taip pat), gaunasi išties gražiai, šalikas neturi didelių tarpų. Sulankstomas dvilinkas ir tada apvyniojamas :) ilgis apie 1,4m, plotis apie 30cm.




Aš taip pat buvau nustebinta ypatingomis dovanomis - blenderiu su su trimis plakimo, maišymo funkcijomis, su plakimo šluotele ir astskiru smulkinimo indu (paprastą blenderį turėjau, bet jau labai norėjau, kad turėtų ir kitų dalių); knygą "Supermaistas", nes noriu gaminti sveikiau; sportui kilimėlį; didžiulį puodą, nes tokio trūko mano rakanduose; Loreal Nutrigold kremo ir aliejaus veidui rinkinį; stiprinančių plaukus ampulyčių; sunkią vazą gėlėms ir dar smulkmenėlių :) 

Man nesvarbu dovanų kiekis ar dovanų brangumas, man svarbiausia, kad per šventes galima pasidalinti dėmesiu, nustebinti ir vienam kitą palepinti . Linkiu tarpušvenčiu atrasti būdu pasilepinti patiems bei palepinti artimuosius :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą