2016 m. gegužės 7 d., šeštadienis

Išbandžiau | MoustiCare apyrankė nuo uodų


Sveiki mieli skaitytojai, šios dienos įrašui parengiau "MoustiCare" apyrankės apžvalgą ir aprašiau savo patirtį ją naudojant. Iškart skubu pasakyti, kad tai nėra reklaminis įrašas, tai mano nuomonė ir priemonės įsigytos mano pačios lėšomis.

Apyrankė būna įpakuota sandariai uždaromame folijos maišelyje

Šį įrašą planavau parašyti jau pernai metais, bet šį įrašą rašau tik dabar, nes išties noriu parekomenduoti šią priemonę kaip vieną iš būdų apsisaugoti nuo uodų ar kitų mašalų. Dėl erkių nesu tikra ar jas atbaidys, bet svarbu po aukštas žoles nevaikščioti atviromis kūno vietomis, plika galva nebraukti žemų, jaunų miško medelių bei krūmų.

Apyrankė skirta visai šeimai

Greitu metu įsibėgės kraujasiurbių ir kitų nemalonių gyvių sezonas. Nuo jų saugotis atrodo sudėtinga, pigūs purškalai greitai išgaruoja ir jokio poveikio nebelieka, kiti purškalai itin brangūs ir jų kiekis ar kokybė nėra proporcingi kainai. O štai apyrankės naudojimas man patiko, nors viena vaistininkė sakė, kad tai "visiškai neveiksminga priemonė", įdomu, ar ji ją bandė.

Apyrankė guminė, geltonos spalvos su žalios spalvos apvedimais, 32cm ilgio, pagal riešą galima sau pritaikyti, tiks ir mažesniam riešui, mano pačios gan smulkus, bet tikrai pamesti neįmanoma :) Kvepia gan stipriai pelargonijų ir rožių eteriniu aliejų mišiniu. Nenutrina odos. Ant pakuotės rašoma, kad apyrankė veikia 1mėn, bet man kuo puikiausiai atitarnauja nuo pavasario iki rudens.
Kaina svyruoja nuo 4,42 iki 6,62 eur. Pakuotėje viena apyrankė. Apyrankės skirtos visai šeimai.

Būnant lauke reikia dėvėti dvi apyrankes: vieną ant dešinio riešo, kitą ant kairės čiurnos, arba atvirkščiai, skirtingose kūno pusėse, kad nebūtų taip, kad abi apyrankės tik kairėje, ar tik dešinėje pusėje. Taip apyrankė veikia geriausiai, atbaidymo poveikis stipriausias. Aš pati užpernai vasarą su dviem gamtoje pravaikščiojau, ir sėkmingai išvengiau kraujasiurbių atakų. Net naktimis, išgirdusi kambaryje zyziantį uodą, išsitraukdavau apyrankę ir pasidėdavau šalia pagalvės, kad bent jau į veidą nekąstų :D Tą patį darysiu ir šiemet, nes tai natūrali priemonė apsisaugoti nuo uodų, nes purškalai gali ir alergizuoti odą, ir yra brangūs, gali nepataisomai ištepti drabužius.

Po naudojimo apyrankę reikia įdėti į pilkos folijos maišelį ir sandariai uždaryti - taip produktas neišgaruos, galėsime dėvėti ilgiau. Taip pat labai svarbu apyrankės nešlapinti, nes taip galime nuplauti eterinius aliejus ar susilpninti jų poveikį.


Gamtoje būnant man tai vienas iš išsigelbėjimų nuo uodų. Kuo jie mane labiau sukanda, tuo labiau man niežti, pasireiškia smarki vietinė alergija su tinimu, turiu gerti antihistaminius vaistus, kad sušvelninčiau padėtį. Tad pavėsyje, ar miške, kur nėra saulės atokaitos, sunkiai išbūčiau, nes baisu būti smarkiai "suvalgytai" uodų, o su šiomis apyrankėmis galiu mėgautis gamta, keliauti. Aišku, estetinis vaizdas ne pats geriausias, tarkim prie suknelės gan juokingai atrodo, bet viskas dėl savęs :)

Būnant gamtoje taip pat labai svarbu asmens higiena, jei eisite suprakaitavę, prakaitu dvokiančiais rūbais, tai nei purškalai, nei apyrankės nepadės, nes "žmogiškasis" kvapas mušis stipriau nei visi repelentai. Tad švarūs rūbai, dezodorantas nuo prakaito, vieni geriausių draugų, kompanijoje su apyrankėmis.


Jei esate naudoję patys, ar Jūsų vaikučiai, parašykite savo patirtis, bus įdomu padiskutuoti :)

Linkiu jaukaus ir nezyziančio savaitgalio gamtoje :)

Gamintojo informacija


*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera. Išsamesnę informaciją, kokios pakuotės tinkamos rūšiavimui, rasite čia.

1 komentaras: