2017 m. rugpjūčio 5 d., šeštadienis

Išbandžiau | "Beauty Formulas" drėkinamieji rankų kremai "Rose" ir "Amber", po 30 ml.


"Beauty Formulas" drėkinamieji rankų kremai "Rose" ir "Amber", po 30 ml, kaina 1,19 eur - pakuotės minkšto plastiko, gražiu apipavidalinimu, metališku blizgesiu. Kamštelis užsukamas, smulkus, juodos spalvos. Kremai baltos spalvos ir tirštos konsistencijos. Rankų kremas "Rose" kvepia rožėmis, o kremas "Amber" kvepia nenusakomai saldžiai, gaiviai, labai man patiko šis aromatas. Šiuos rankų kremus galima įsigyti tik "Drogas" parduotuvėse. 

Mano nuomonė:

Pirmąjį išbandžiau "Rose" rankų kremą. Tiesiog buvau "Drogas" parduotuvėje ir nusprendžiau pamėginti, visgi pakuotė nedidelė, kaina taip pat nebuvo didelė. Kremas nustebino itin intensyviu rožių aromatu, labai greitu susigėrimu, ir, kas svarbiausia, puikiu rankų odos maitinimu ir drėkinimu. Kremo susigėrimas greitas net jei užtepu ir daugiau kremo, o jo, deja, norisi daugiau - neužtenka žirnio ar pupos dydžio, reikia bent 2-3 cm kremo juostelės, tad minusas, kad kremas nėra skalsus, ir tepant tik vakarais 30 ml pakuotė susinaudoja per maždaug 2 savaites netaupant produkto. 
Po kvapniai malonios patirties su "Rose" rankų kremu, įsigijau "Amber" kvapo kremą. Jis lygiai toks pats, kaip mano aprašytasis "Rose" kremas, tik skiriasi kvapas, kuris neįtikėtinai man patiko, ėmiau įsivaizduoti tokius kvepalus. Ak, kaip norėčiau.. 

Pliusai: puikūs aromatai; maža pakuotė; puikus pakuotės apipavidalinimas; greitai susigeria; drėkina ir maitina rankas.

Minusai: neskalsus - reikia daugiau produkto nei esu įpratusi naudoti; maža pakuotė itin greitai pasibaigia; kremo kaina išauga atsižvelgiant į greitą susinaudojimą (pvz.: 2 pakuotės 2,38 eur); nepatiko smulkus, užsukamas kamštelis.

Ar rekomenduočiau? Taip, jei nebaisu, kad kremas po savaitės ar kelių susinaudos, ir jei norisi itin maloniai kvapnaus rankų kremo, kuris ypač tinkamas vasarai (žiemai abejoju ar pakaktų lengvo drėkinimo).

Ar pirkčiau dar kartą? Taip, būtinai nusipirksiu "Rose" ir "Amber" kvapų rankų kremų, labai norėčiau sulaukti ir akcijų jiems. Šioje linijoje yra ir spanguolių kvapo rankų kremas. Jo man neteko bandyti.


Gamintojo informacija:


Rankų kremo "Rose" sudėtis:


Rankų kremo "Amber" sudėtis:


*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir apžvalga apie produktą yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera. Išsamesnę informaciją, kokios pakuotės tinkamos rūšiavimui, rasite čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą