2016 m. rugpjūčio 21 d., sekmadienis

Išbandžiau | Beauty Formulas sausas šampūnas


"Beauty Formulas" sausas šampūnas, 150ml, kaina apie 2,60eur - pakuotė susideda iš skardinio flakono ir plastikinio kamštelio. Priemonė kvepia maloniai, bet gana intensyviai gėlių kvapu. Papurškus ir išdžiūvus priemonei lieka baltų miltelių pėdsakas, kurie ir turėtų sugerti galvos riebalus.

Mano nuomonė:

Su sausų šampūnų banga ir aš panorau išmėginti kone panacėja plaukų priežiūroje vadinamą sausą plaukų šampūną. Deja deja, bet ši priemonė oi kaip man nepatiko. Ir "Beauty Formulas" sausą šampūną naudojau tik vieną vienintelį kartą. Priemonės naudojimas: smarkiai sukratyti flakoną ir purkšti ant plaukų apie 30 cm atstumu. Aš taip ir dariau. Bet po to, daugybę smulkių baltų dalelių iš plaukų iššukuoti švariai buvo neįmanoma. Gerai, kad aš blondinė, bet ant ataugusių tamsesnių šaknų labai matėsi balta pudra. Nežinau, ką tą kartą pagalvojo kolegės, bet aš bent pati jaukiai nesijaučiau su tokiais plaukais, ir man geriau išsiplauti galvą švariai, nei purkštis miltelius, kurie ant mano galvos atrodo it nevalyvumas ir pleiskanos.

Pliusai: Jokių.

Minusai: Stiprus kvapas, balta pudra sunkiai išsišukuoja iš plaukų, pagal kokybę - per brangus.

Ar rekomenduočiau? Ne.

Ar pirkčiau dar kartą? Ne.





Gamintojo informacija:


Produkto sudėtis:


*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera. Išsamesnę informaciją, kokios pakuotės tinkamos rūšiavimui, rasite čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą